Cum plasez o comandă?

Poți comanda din magazinul nostru online cu un cont sau ca vizitator. Găsește produsele preferate și urmează pașii de mai jos:

  1. Adaugă produsul(ele) în coșul de cumpărături folosind butonul „Adaugă în coș".
  2. Mergi la coșul tău și dă clic pe butonul „Finalizare comandă".
  3. Completează detaliile personale și selectează intervalul orar preferat pentru livrare.
  4. Selectează metoda de plată.
  5. Verifică-ți comanda.
  6. Finalizează plata.

După ce ai plătit, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Când comanda ta este pregătită pentru livrare, vei primi o notificare.

Pot să-mi anulez comanda?

În cazul în care comanda a fost deja preluată de curierii noștri, trebuie să refuzi livrarea și să contactezi echipa noastră de asistență pentru serviciul clienți.

Cum funcționează plata ramburs?

  1. Selectează "Plata la livrare" când efectuezi plata pentru a alege să plătești curierul walfresh la ușa ta.
  2. Vei primi confirmarea comenzii prin e-mail. Curierii noștri te vor contacta telefonic sau prin SMS în ziua livrării pentru a confirma intervalul orar.
  3. Când primești livrarea, plătește în numerar sau cu cardul către curierul walfresh. În cazul în care comanda ta este livrată în mai multe loturi, de fiecare dată plătește doar pentru ceea ce este livrat în acel moment. Dacă plata făcută trebuie rambursată din orice motiv, aceasta nu va fi rambursată în numerar, ci prin transfer bancar.

Unde îmi pot găsi factura?

Factura îți va fi trimisă prin e-mail îndată ce comanda ta a fost expediată.

Nu ai primit factura? Te rugăm să verifici folderul de spam. Uneori, e-mailurile ajung acolo.

Nu ai găsit factura în folderul de spam? Contactează serviciul nostru pentru clienți, te vom ajuta bucuroși.