Livrarea comenzilor

După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din Contul tău de client, în secțiunea "Comenzile mele". Imediat ce comanda ta pleacă din depozit, îți vom trimite o notificare prin email și vei putea vedea statusul actualizat al livrării.

Zone de livrare

În momentul de față, walfresh livrează în următoarele localități:

  • Pitești
  • Bascov
  • Ștefănești
  • Măracineni
  • Moșoaia
  • Bradu
  • Budeasa

Livrarea este gratuită în toate aceste zone, deoarece livrăm cu curierii proprii walfresh.

Cum se face livrarea?

În funcție de adresa ta, livrarea se face astfel:

La bloc → până în fața ușii apartamentului tău, dacă adresa este completă;

La curte → până în fața porții (dacă ai o curte proprie) sau ușa casei (dacă beneficiezi de o curte comună, de exemplu într-un ansamblu rezidențial);

În clădirile de birouri → până la recepția firmei/registraturii clădirii;

În centrele comerciale, spitale și alte instituții publice → până la recepția/registratura clădirii sau în zonele special amenajate, cum ar fi rampele de recepție marfă.

Intervalele de livrare

La plasarea comenzilor, poți selecta ziua și intervalul orar în care vrei să ți se livreze cumpărăturile sau poți alege să ți se aducă produsele chiar în ziua respectivă, într-unul dintre intervalele disponibile la momentul finalizării comenzii.

Disponibilitatea intervalelor orare este limitată în funcție de capacitățile de transport și de numărul de comenzi. Intervalele indisponibile sunt marcate corespunzător.

În momentul în care produsele tale pleacă din depozitul walfresh, te vom anunța printr-o notificare.

Modificare sau anulare comandă

Modificare comandă: Dacă dorești să modifici sau să completezi comanda plasată, te rugăm să ne contactezi telefonic la numerele afișate pe pagina de contact.

Anulare comandă: Dacă vrei să anulezi comanda plasată, poți face acest lucru din contul tău de client, secțiunea „Comenzile mele", butonul "Anulează comanda".