Termeni & Condiții
Data ultimei actualizări: 22 Octombrie 2025
PREZENTARE GENERALĂ
Bine ați venit la walfresh.ro! Acest site și magazin online („Site-ul” sau „Serviciile”) este operat de HMM RETAIL ROMANIA SRL, o societate comercială cu sediul în Bdul. Republicii 39 Et. 3 CAM. 2 Cod 110062, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J2025065566001, având Cod Unic de Înregistrare RO52414978, denumită în continuare „walfresh”, „noi”, „nouă” sau „al nostru”.
walfresh operează acest magazin și site, inclusiv toate informațiile, conținutul, funcțiile, instrumentele, produsele (inclusiv produse proaspete, mâncare, fructe, legume) și serviciile aferente pentru a vă oferi dvs., clientului, o experiență de cumpărături adaptată. Platforma noastră tehnică este susținută de Shopify, permițându-ne să vă furnizăm Serviciile.
Termenele și condițiile de mai jos, împreună cu orice politici la care se face referire în prezentul document (cum ar fi Politica de Confidențialitate și Politica de Rambursare), constituie prezentele „Condiții generale de utilizare” sau „Condițiile” și descriu drepturile și responsabilitățile dvs. legale atunci când utilizați Serviciile.
Vă rugăm să citiți cu atenție prezentele Termene și condiții, deoarece includ informații importante despre drepturile dvs. conferite prin lege.
Prin vizitarea, interacțiunea cu, crearea unui cont pe sau utilizarea Serviciilor noastre (inclusiv plasarea unei comenzi), sunteți de acord să respectați prezentele Condiții generale de utilizare și Politica noastră de confidențialitate (disponibilă la https://walfresh.ro/policies/privacy-policy). Dacă nu sunteți de acord cu prezentele Condiții generale de utilizare sau cu Politica de confidențialitate, nu trebuie să utilizați sau să accesați Serviciile noastre.
SECȚIUNEA 1 – ACCES ȘI CONT
Prin acceptarea prezentelor Condiții generale de utilizare, declarați că aveți cel puțin vârsta de 18 ani (vârsta majoratului în România) sau că aveți vârsta majoratului în statul sau provincia dvs. de domiciliu și ne-ați oferit consimțământul de a permite oricăror persoane minore aflate în întreținerea dvs. să utilizeze Serviciile sub supravegherea dvs.
Pentru a utiliza Serviciile, inclusiv pentru a plasa comenzi, este posibil să vi se solicite să furnizați anumite informații, cum ar fi numele, adresa de e-mail, număr de telefon, date de facturare, plată și livrare. Declarați și garantați că toate informațiile pe care le furnizați în magazinele noastre sunt corecte, actuale și complete și că aveți toate drepturile necesare pentru a furniza aceste informații.
Sunteți singura persoană responsabilă pentru menținerea securității și confidențialității datelor de conectare la contul dvs. (nume de utilizator și parolă) și pentru toată activitatea din contul dvs. Nu aveți dreptul să transferați, să vindeți, să cesionați sau să licențiați contul dvs. către nicio altă persoană.
SECȚIUNEA 2 – PRODUSELE NOASTRE (PRODUSE FRESH ȘI PERISABILE)
Am depus toate eforturile pentru a oferi o reprezentare corectă a produselor și serviciilor noastre în magazinul online.
Specificul Produselor Proaspete:
-
Imagini și Aspect: Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare. Aspectul produselor proaspete (de exemplu, fructe, legume) poate varia în mod natural în funcție de sezon, lot și grad de coacere (mărime, formă, culoare). Nu garantăm că aspectul produselor primite va fi identic cu cel din imaginile de prezentare.
-
Greutate: Multe dintre produsele noastre proaspete sunt vândute la greutate (de ex. pe kilogram). Când plasați comanda, selectați o cantitate estimată. Vom depune eforturi rezonabile pentru a ne apropia cât mai mult de greutatea comandată. Greutatea finală livrată poate avea o variație rezonabilă (de exemplu +/- 10%) față de cea comandată, iar prețul final pe care îl veți plăti va reflecta greutatea exactă cântărită și livrată.
-
Disponibilitate: Produsele proaspete sunt supuse unei disponibilități limitate, care depinde de stocul zilnic, sezon și aprovizionarea de la furnizori. În cazul în care un produs comandat nu este disponibil sau nu îndeplinește standardele noastre de calitate în ziua livrării, ne rezervăm dreptul de a nu-l include în comandă (cu rambursarea sumei aferente) sau, cu acordul dvs. prealabil (obținut telefonic sau prin e-mail), de a-l înlocui cu un produs similar.
-
Alergeni: Depunem eforturi pentru a lista informațiile despre alergeni, acolo unde este cazul. Totuși, este responsabilitatea dvs. să citiți cu atenție etichetele produselor la primire, înainte de consum. Dacă aveți întrebări legate de alergeni, vă rugăm să ne contactați înainte de a plasa comanda.
General: Nu garantăm că aspectul sau calitatea oricăror produse sau servicii achiziționate de dvs. vor îndeplini în mod subiectiv așteptările dvs., ci doar că acestea vor respecta standardele de calitate și conformitate legale la momentul livrării.
Toate descrierile produselor pot fi modificate oricând, fără notificare prealabilă, la latitudinea noastră exclusivă. Ne rezervăm dreptul de a întrerupe furnizarea oricărui produs în orice moment și putem limita cantitățile de produse pe care le oferim unei persoane, într-o regiune geografică sau jurisdicție, de la caz la caz.
SECȚIUNEA 3 – COMENZI ȘI POLITICA DE RAMBURSARE
Când plasați o comandă, faceți o ofertă de cumpărare. walfresh își rezervă dreptul de a accepta sau refuza comanda dvs. din orice motiv, la latitudinea sa (de exemplu, stoc indisponibil, suspiciune de fraudă, adresă de livrare în afara ariei noastre). Comanda dvs. nu este acceptată și contractul nu este încheiat până când walfresh nu confirmă acceptarea (de obicei, prin e-mailul de confirmare a comenzii).
Trebuie să primim și să prelucrăm plata dvs. înainte ca comanda să fie acceptată și pregătită pentru livrare.
Dreptul de Retragere (Retur) pentru Produse Perisabile:
În conformitate cu legislația în vigoare din România (Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor), dreptul de retragere (dreptul de retur în 14 zile calendaristice fără invocarea unui motiv) NU se aplică pentru contractele care au ca obiect furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
Majoritatea produselor comercializate de walfresh (fructe, legume, mâncare proaspătă, lactate etc.) intră în această categorie de produse perisabile și, prin urmare, NU pot fi returnate din motive de simplă răzgândire.
Produse Neconforme sau Deteriorate: Aveți obligația de a verifica produsele imediat după primirea comenzii. Dacă constatați că un produs este neconform (nu corespunde comenzii), deteriorat, sau prezintă probleme de calitate evidente la momentul livrării, vă rugăm să ne contactați imediat (în maximum 24 de ore de la primire) la contact@walfresh.ro sau la numărul de telefon 021 555 9540, furnizând detalii și, dacă este posibil, fotografii ale problemei.
Achizițiile dvs. pot fi rambursate sau înlocuite exclusiv în conformitate cu Politica noastră de Rambursare și cu drepturile legale privind garanția de conformitate.
Declarați și garantați că achizițiile dvs. sunt pentru uz personal sau casnic și nu pentru revânzare comercială.
SECȚIUNEA 4 – PREȚURI ȘI FACTURARE
Prețurile, reducerile și promoțiile pot fi modificate fără notificare prealabilă. Prețul perceput pentru un produs sau serviciu va fi prețul în vigoare la momentul plasării comenzii și va fi menționat în e-mailul de confirmare a comenzii.
Toate prețurile afișate pe site includ TVA (Taxa pe Valoarea Adăugată), cu excepția cazului în care se specifică altfel în mod explicit. Prețurile afișate nu includ taxele de transport și manipulare, care vor fi calculate și adăugate separat în coșul de cumpărături, înainte de finalizarea comenzii.
Pentru produsele vândute la greutate (conform Secțiunii 2), prețul final facturat va fi calculat în funcție de greutatea exactă livrată. Suma finală poate fi ușor diferită de suma estimată la momentul plasării comenzii.
Sunteți de acord să furnizați informații actuale, complete și exacte privind achizițiile, plățile și contul pentru toate achizițiile efectuate. Sunteți de acord să vă actualizați prompt contul și alte informații, inclusiv adresa de e-mail, numerele cardului de credit și datele de expirare, astfel încât să putem finaliza tranzacțiile și să vă contactăm după cum este necesar.
Declarați și garantați că (i) informațiile despre cardul de credit pe care le furnizați sunt adevărate, corecte și complete, (ii) sunteți autorizat în mod corespunzător să utilizați cardul de credit respectiv pentru achiziție, (iii) taxele suportate de dvs. vor fi onorate de compania emitentă a cardului dvs. de credit și (iv) veți plăti taxele suportate de dvs. la prețurile afișate, inclusiv taxele de livrare și manipulare și toate taxele aplicabile.
SECȚIUNEA 5 – LIVRARE ȘI TRANSPORT
Asigurarea livrării produselor proaspete în condiții optime este prioritatea noastră. Livrăm doar în Pitești, Bascov, Ștefănești, Măracineni, Moșoaia, Bradu, Budeasa.
Toți timpii de livrare comunicați (în e-mailul de confirmare sau pe site) sunt estimări și nu sunt garantați. Deși depunem toate eforturile pentru a respecta intervalele de livrare estimate, pot apărea întârzieri din motive care nu țin de voința noastră (de ex. trafic, condiții meteo, întârzieri ale transportatorilor).
Responsabilitatea Clientului la Livrare: Sunteți responsabil să asigurați prezența unei persoane la adresa de livrare, în intervalul orar comunicat, pentru a prelua comanda. Produsele noastre sunt perisabile și necesită condiții adecvate de depozitare (refrigerare) imediat după primire.
Nu suntem responsabili pentru deteriorarea produselor dacă livrarea nu a putut fi efectuată din motive care țin de dvs. (de exemplu: absența de la adresa de livrare la momentul agreat, informații de livrare incorecte sau incomplete, refuzul de a prelua comanda). În cazul unei livrări eșuate din vina clientului, contravaloarea produselor perisabile și taxa de transport nu vor fi rambursate.
Transferul Riscului: În conformitate cu legislația privind protecția consumatorilor, riscul de pierdere sau deteriorare a produselor vă este transferat dvs. (clientului) în momentul în care dvs. sau o terță parte desemnată de dvs., alta decât transportatorul, intrați în posesia fizică a produselor.
SECȚIUNEA 6 – PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Serviciile noastre, inclusiv, dar fără a se limita la, toate mărcile comerciale, brandurile, textele, afișajele, imaginile, grafica, recenziile de produse, videoclipurile și materialele audio, precum și designul, selecția și aranjamentul acestora, sunt deținute de walfresh (HMM RETAIL ROMANIA SRL), de afiliații sau de licențiatorii săi și sunt protejate prin legile din România și internaționale privind brevetele, drepturile de autor și alte legi privind proprietatea intelectuală.
Prezentele Condiții vă permit să utilizați Serviciile numai pentru uz personal, necomercial. Nu aveți dreptul să reproduceți, să distribuiți, să modificați, să creați lucrări derivate, să afișați public, să interpretați public, să republicați, să descărcați, să stocați sau să transmiteți niciunul dintre materialele din cadrul Serviciilor fără acordul nostru prealabil în formă scrisă.
Numele, logourile, denumirile de produse și servicii, desenele și sloganurile walfresh sunt mărci comerciale ale walfresh sau ale afiliaților ori ale licențiatorilor săi. Nu aveți permisiunea de a utiliza astfel de mărci comerciale fără permisiunea prealabilă scrisă a walfresh. Numele, logourile, denumirile de produse și servicii, desenele și sloganurile Shopify sunt mărci comerciale aparținând Shopify. Toate celelalte nume, logouri, nume de produse și servicii, desene și sloganuri care figurează pe Servicii sunt mărci comerciale aparținând deținătorilor respectivi.
SECȚIUNEA 7 – INSTRUMENTE OPȚIONALE
Este posibil să vi se ofere acces la instrumente pentru clienți oferite de terți ca parte a Serviciilor, pe care nu le monitorizăm, nu le controlăm și nu le influențăm.
Confirmați și sunteți de acord că oferim acces la astfel de instrumente „ca atare” și „conform disponibilității”, fără nicio garanție, declarație sau condiție de niciun fel și fără nicio avizare. Nu vom avea nicio răspundere care decurge din sau în legătură cu utilizarea de către dvs. a instrumentelor opționale ale unor terțe părți.
Orice utilizare de către dvs. a instrumentelor opționale oferite prin intermediul site-ului se realizează în întregime pe propriul risc și la latitudinea dvs. și trebuie să vă asigurați că sunteți familiarizat cu și aprobați condițiile în care instrumentele sunt furnizate de către furnizorul/furnizorii terți relevanți.
SECȚIUNEA 8 – LINKURI ALE TERȚELOR PĂRȚI
Serviciile pot conține materiale și hyperlinkuri către site-uri puse la dispoziție sau operate de terțe părți. Nu suntem responsabili pentru examinarea sau evaluarea conținutului sau a exactității materialelor sau a site-urilor ale unor terțe părți.
Nu suntem răspunzători pentru nicio daună sau prejudiciu legat de accesarea de către dvs. a oricăror site-uri ale unor terțe părți sau de achiziționarea ori utilizarea oricăror produse, servicii, resurse sau conținut de pe orice site-uri ale unor terțe părți. Reclamațiile, pretențiile, preocupările sau întrebările referitoare la produsele și serviciile unor terțe părți trebuie adresate respectivei terțe părți.
SECȚIUNEA 9 – RELAȚIA CU SHOPIFY
walfresh este oferit de Shopify, permițându-ne să vă furnizăm Serviciile. Cu toate acestea, orice vânzări și achiziții pe care le efectuați în Magazinul nostru se realizează direct între dvs. și walfresh (HMM RETAIL ROMANIA SRL). Prin utilizarea Serviciilor, confirmați și sunteți de acord că Shopify nu este responsabil pentru niciun aspect al vânzărilor dintre dvs. și walfresh, inclusiv pentru orice vătămare corporală, prejudiciu sau pierdere rezultate din produsele și serviciile achiziționate.
SECȚIUNEA 10 – POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
Toate informațiile personale pe care le colectăm prin intermediul Serviciilor sunt supuse Politicii noastre de confidențialitate, care poate fi consultată aici: https://walfresh.ro/policies/privacy-policy, iar anumite informații personale pot fi supuse Politicii de confidențialitate Shopify. Prin utilizarea Serviciilor, confirmați că ați citit aceste politici de confidențialitate.
Întrucât Serviciile sunt găzduite de Shopify, Shopify colectează și prelucrează informații personale despre accesul și utilizarea Serviciilor de către dvs. Consultați politica noastră de confidențialitate https://walfresh.ro/policies/privacy-policy pentru mai multe detalii despre modul în care noi, Shopify și partenerii noștri utilizăm informațiile dvs. personale.
SECȚIUNEA 11 – FEEDBACK ȘI COMENTARII
Dacă trimiteți, încărcați, postați sau transmiteți în alt mod idei, sugestii, feedback, recenzii sau alt conținut (denumite colectiv „Feedback”), ne acordați o licență perpetuă, mondială, sublicențiabilă și fără redevențe pentru a utiliza, reproduce, modifica, publica, distribui și afișa respectivul Feedback pe orice suport și în orice scop, inclusiv pentru uz comercial.
Declarați și garantați că: (i) dețineți sau aveți toate drepturile necesare asupra oricărui Feedback și (ii) Feedbackul dvs. va respecta prezentele Condiții.
Putem, dar nu avem obligația, să monitorizăm, să edităm sau să eliminăm Feedbackul pe care îl considerăm, la latitudinea noastră, ilegal, ofensator, amenințător, calomnios, defăimător, pornografic, obscen sau care încalcă proprietatea intelectuală a oricărei părți sau prezentele Condiții.
Sunteți singura persoană responsabilă pentru orice Feedback pe care îl oferi și pentru acuratețea acestuia. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru niciun Feedback postat de dvs. sau de o terță parte.
SECȚIUNEA 12 – ERORI, INEXACTITĂȚI ȘI OMISIUNI
Ocazional, pot exista informații pe site-ul nostru care conțin erori tipografice, inexactități sau omisiuni care se pot referi la descrierile produselor, prețuri, promoții, oferte, costuri de livrare a produselor, timp de tranzit și disponibilitate.
Ne rezervăm dreptul de a corecta orice erori, inexactități sau omisiuni și de a modifica sau actualiza informațiile sau de a anula comenzile dacă o informație este inexactă, în orice moment, fără notificare prealabilă (inclusiv după ce ați plasat comanda). În cazul anulării unei comenzi plătite din acest motiv, vă vom rambursa integral suma achitată.
SECȚIUNEA 13 – UTILIZĂRI INTERZISE
Puteți accesa și utiliza Serviciile numai în scopuri legale. Pe lângă alte interdicții prevăzute în Condiții, nu aveți dreptul să accesați sau să utilizați Serviciile: (a) în scopuri ilegale; (b) să încălcați orice legi sau reglementări locale, naționale sau internaționale; (c) să încălcați drepturile noastre de proprietate intelectuală sau drepturile de proprietate intelectuală ale altora; (d) să hărțuiți, să abuzați, să insultați, să vătămați, să defăimați, să calomniați, să intimidați sau să discriminați; (e) să transmiteți informații false sau înșelătoare; (f) să încărcați sau să transmiteți viruși sau orice alt tip de cod rău intenționat; (g) să colectați informațiile personale ale altora; (h) să folosiți spam, phishing, sau scraping; sau (i) să interferați cu sau să eludați caracteristicile de securitate ale Serviciilor.
Ne rezervăm dreptul de a suspenda, dezactiva sau închide contul dvs. sau accesul la Servicii dacă încălcați oricare dintre utilizările interzise.
SECȚIUNEA 14 – ÎNCETARE
Putem înceta prezentul acord sau accesul dvs. la Servicii (sau la orice parte a acestora) la latitudinea noastră exclusivă, în orice moment și fără notificare prealabilă (de exemplu, în cazul încălcării acestor Condiții), iar dvs. veți rămâne răspunzător pentru toate sumele datorate până la data încetării, inclusiv.
Prevederile care, prin natura lor, ar trebui să rămână în vigoare după reziliere, vor continua să se aplice (de exemplu: Proprietate intelectuală, Limitarea răspunderii, Despăgubire, Legislația aplicabilă).
SECȚIUNEA 15 – EXCLUDEREA GARANȚIILOR
Informațiile prezentate în cadrul Serviciilor sunt puse la dispoziție exclusiv în scopuri informative generale. Nu garantăm exactitatea, caracterul complet sau utilitatea acestor informații.
CU EXCEPȚIA CELOR MENȚIONATE EXPLICIT DE CĂTRE WALFRESH ȘI FĂRĂ A AFECTA DREPTURILE CONSUMATORILOR PREVĂZUTE DE LEGE, SERVICIILE ȘI TOATE PRODUSELE OFERITE PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR SUNT FURNIZATE „CA ATARE” ȘI „CONFORM DISPONIBILITĂȚII” PENTRU A FI UTILIZATE DE CĂTRE DVS., FĂRĂ NICIO DECLARAȚIE, GARANȚIE SAU CONDIȚIE DE NICIUN FEL, EXPLICITĂ SAU IMPLICITĂ.
Notă importantă privind Garanția Legală (Consumatori): Prevederile acestei secțiuni nu afectează și nu exclud drepturile legale pe care le aveți în calitate de consumator, în special garanția legală de conformitate pentru produse, așa cum este aceasta reglementată de legislația română în vigoare (de exemplu, OUG 140/2021). Toate produsele beneficiază de garanția legală de conformitate. Pentru produsele perisabile, garanția se aplică în limitele termenului de valabilitate/expirare al produsului.
SECȚIUNEA 16 – LIMITAREA RĂSPUNDERII
ÎN MĂSURA MAXIMĂ PREVĂZUTĂ DE LEGE, ÎN NICIUN CAZ walfresh (HMM RETAIL ROMANIA SRL), ADMINISTRATORII, ANGAJAȚII, AFILIAȚII, REPREZENTANȚII, CONTRACTANȚII, FURNIZORII DE SERVICII SAU LICENȚIATORII NOȘTRI, ȘI NICI SHOPIFY ȘI AFILIAȚII SĂI, NU VOR FI RĂSPUNZĂTORI PENTRU ORICE PREJUDICII DIRECTE, INDIRECTE, COLATERALE, PUNITIVE, SPECIALE SAU SURVENITE PE CALE DE CONSECINȚĂ, DE ORICE FEL, CARE DECURG DIN UTILIZAREA DE CĂTRE DVS. A ORICĂRUI SERVICIU SAU A ORICĂROR PRODUSE ACHIZIȚIONATE.
Această limitare a răspunderii nu se aplică în caz de deces sau vătămare corporală cauzate din neglijența noastră, în caz de fraudă sau în orice altă situație în care răspunderea nu poate fi exclusă sau limitată prin lege (cum ar fi răspunderea pentru produse cu defecte sau nerespectarea garanției de conformitate).
SECȚIUNEA 17 – DESPĂGUBIRE
Sunteți de acord să despăgubiți, să apărați și să exonerați de răspundere walfresh (HMM RETAIL ROMANIA SRL), Shopify și afiliații, partenerii, funcționarii, administratorii și angajații noștri cu privire la orice pierderi, prejudicii, răspunderi sau reclamații, inclusiv onorariile avocațiale rezonabile, plătibile oricărei terțe părți din cauza sau care decurg din (1) încălcarea de către dvs. a prezentelor Condiții generale de utilizare, (2) încălcarea de către dvs. a oricărei legi sau a drepturi ale unei terțe părți sau (3) accesarea și utilizarea de către dvs. a Serviciilor.
SECȚIUNEA 18 – SEPARABILITATE
În cazul în care se constată că o prevedere a prezentelor Condiții generale de utilizare este ilegală, nulă sau inaplicabilă, respectiva prevedere va fi totuși aplicabilă în măsura maximă permisă de legea aplicabilă, iar partea inaplicabilă va fi considerată separată de prezentele Condiții, stabilirea acestui fapt neafectând valabilitatea și aplicabilitatea oricăror alte prevederi rămase.
SECȚIUNEA 19 – RENUNȚARE; INTEGRALITATEA ACORDULUI
Dacă nu exercităm sau nu punem în executare un drept sau o prevedere din prezentele Condiții, aceasta nu va constitui o renunțare la un astfel de drept sau prevedere.
Prezentele Condiții și orice politici publicate de noi pe acest site constituie întregul acord și înțelegere dintre dvs. și noi și reglementează utilizarea Serviciului de către dvs., înlocuind orice acorduri, comunicări și propuneri anterioare sau concomitente, fie ele orale sau scrise.
SECȚIUNEA 20 – CESIONARE
Nu aveți dreptul să delegați, să transferați sau să cesionați prezentul Acord sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dvs. în temeiul acestor Condiții fără acordul nostru prealabil scris. Putem transfera, cesiona sau delega prezentele Condiții și drepturile și obligațiile noastre fără consimțământul dvs.
SECȚIUNEA 21 – LEGISLAȚIA APLICABILĂ ȘI SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
Prezentele Condiții generale de utilizare și orice acorduri separate prin care vă furnizăm Serviciile vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legislația din România.
Orice litigiu care decurge din sau în legătură cu utilizarea Serviciilor sau achiziționarea de produse va fi supus spre soluționare instanțelor judecătorești competente din România. Ca și consumator, aveți dreptul de a introduce acțiunea la instanța de la sediul nostru (HMM RETAIL ROMANIA SRL) sau, alternativ, la instanța de la domiciliul sau reședința dvs.
Soluționarea Alternativă a Litigiilor (SAL/SOL): Vă informăm că, în calitate de consumator, aveți posibilitatea de a apela la soluționarea alternativă a litigiilor (SAL) prin intermediul platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL), un instrument online creat de Comisia Europeană. Platforma SOL poate fi accesată la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
De asemenea, pentru orice reclamație legată de produsele sau serviciile noastre, puteți contacta Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) - https://anpc.ro/.
SECȚIUNEA 22 – TITLURI
Titlurile utilizate în prezentul acord sunt incluse exclusiv pentru comoditate și nu vor limita sau afecta în alt mod prezentele Condiții.
SECȚIUNEA 23 – MODIFICĂRI ALE CONDIȚIILOR GENERALE DE UTILIZARE
Puteți consulta oricând cea mai recentă versiune a Condițiilor generale de utilizare pe această pagină.
Ne rezervăm dreptul, la latitudinea noastră exclusivă, de a actualiza, a modifica sau a înlocui orice parte a acestor Condiții, prin publicarea de actualizări și modificări pe site-ul nostru. Este responsabilitatea dvs. să consultați periodic site-ul nostru pentru modificări. Utilizarea sau accesarea în continuare a Serviciilor după publicarea oricăror modificări aduse prezentelor Condiții constituie acceptarea acestor modificări.
SECȚIUNEA 24 – INFORMAȚII DE CONTACT
Întrebările despre Condițiile generale de utilizare trebuie să ne fie trimise la adresa contact@walfresh.ro.
Datele noastre de contact și identificare:
Denumire companie: HMM RETAIL ROMANIA SRL
Nume comercial: walfresh
Email: contact@walfresh.ro
Telefon: 021 555 9540
Adresă sediu social: Bulevardul Republicii, Nr. 39, Et. 3, Cam. 2, Pitești, Argeș
Cod Unic de Înregistrare (CUI): RO52414978
Nr. Reg. Comerțului: J2025065566001